GARANCIális információk
A fogyasztót megillető szavatossági és jótállási jogokról az alábbi linken tájékozódhat:
KAPUMOZGATÓ TERMÉKEK
Vásárláskor a kapumozgató berendezéshez a számla mellé, csatoljuk a beüzemelési bizonylatot és garanciajegyet.
Garancia igényét, a garancia jeggyel, beüzemelési bizonylattal és a termék átvételekor kapott számla egyidejű bemutatásával érvényesítheti. Kérjük a termék kézhezvételekor győződjön meg a dokumentumok meglétéről.
A MOTORLINE PROFESSIONAL kapumotorokra 2 év garanciát vállalunk. A motorokat minden esetben szakembernek, kapuelektronikában jártas szakembernek kell telepítenie és beszerelnie, ez a garancia alapfeltétele!
A telepítésről és a beszerelésről kérjen bizonylatot a szerelőtől (számla vagy garancia jegy), a beüzemelő nevével és telefonszámával és kérje meg, hogy az általunk küldött beüzemelési bizonylatot igazolja le. A garancia érvényesítésekor, ezeket is feltétlenül mellékelje cégünknek!
A beüzemelésért, a megfelelő beállításért (pl. nyomaték állítás, lassítás, biztonsági beállítások, távolságok, szerelési paraméterek stb.) maga az üzembe helyező felel, ezért Önnek is érdeke, hogy szakszerű telepítést válasszon. Cégünk nem vállal felelőséget a szakszerűtlen beüzemelésből eredő károkért!
Teendők 2 éven TÚLI kapumotorok meghibásodása esetén
Teendők 2 éven BELÜLI kapumotorok meghibásodása esetén
A garanciális idő alatti meghibásodás esetén kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálatunkat.
A termék pontos hiba leírását, a vásárlás napját, számla másolatot és beüzemelési bizonylatot / garancia levelet kérjük, hogy küldje el nekünk emailben az info@rollergate.hu címre. Ezt követően a hiba pontos ismeretében felvesszük Önnel a kapcsolatot. A hibás terméket kérjük, hogy juttassa el a telephelyünkre, a dokumentumokkal.
A termék bevizsgálását és javítását minden esetben márka szervíz végzi. Az ügyfél semmilyen körülmények között sem nem javíthatja a berendezést és nem végezhet rajta beállításokat. Beállítási feladatokkal képzett műszaki szakembert kell megbízni, javítási feladattal a márka szervízt. Amennyiben a termék meghibásodása nem tartozik a garanciális esetek közé, úgy árajánlatot adunk a javításra.
A garancia az alábbi esetekben érvényét veszti, a jótállási igény érvényesítése nem lehetséges:
- garancia idő lejárata esetén,
- a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta,
- a telepítést vagy használat nem az előírásoknak megfelelően történt,
- a hibát túlterhelés okozta,
- a hibát szakszerűtlen telepítés/beüzemelés okozta,
- a hibát a termék átalakítása okozta,
- vis major során keletkezett sérülés, elemi kár esetén (villámcsapás, rágcsáló, vandalizmus stb.),
- a hibát helytelen tárolás okozta,
- a garanciajegy elvesztése esetén
vagy a hiba oka más módon a vásárlás után keletkezett.
A berendezés helytelen telepítése vagy helytelen használata fizikai sérülést és anyagi kárt okozhat, melyért a forgalmazó nem vonható felelősségre, a forgalmazó nem vállal felelősséget a helytelen, vagy nem rendeltetésszerű használat következményeiért illetve ha a telepítés során nem veszik figyelembe a biztonsági előírásokat és ez a berendezés károsodását okozza. A hatékony és hosszútávú működés érdekében mindig gyári Motorline Professional rendszerelemeket válasszon és a karbantartáshoz kizárólag eredeti tartalékalkatrészeket használjon.
Minden esetben a Magyarországon érvényes joszabályok a mérvadóak. A garancia alapfeltétele a szakember által végzett telepítés és üzembehelyezés, ezért szereléskor kérjen róla bizonylatot, mert a garanciális időn belüli meghibásodás esetén, ezt minden esetben kérni fogja a szervíz.
VASALATOK, ZÁRAK, GÖRGŐK, SÍNEK ÉS EGYÉB TERMÉKEK
A felszerelt és használatban lévő kapualkatrészek (vasalatok, sínek, görgők, zárak stb.) esetén a nem megfelelő beépítés és telepítésből eredő hibákért, nem tudunk felelősséget és garanciát vállalni. A termék átvételekor kérjük győződjön meg a minőségi állapotáról, ha eltérést tapasztal jelezze felénk 3 napon belül. A szerelést végző szakembertől kérjen garanciát a beépítésre és a hibátlan működésre.
ÚSZÓKAPU SZETTEK, TOLÓKAPU SZETTEK, SZÁRNYASKAPU SZETTEK
A kapu szettek esetén (úszókapu vasalatok, sínek, görgők) a nem megfelelő, szakszerűtlen beépítésért és telepítésből eredő hibákért, nem tudunk felelősséget és garanciát vállalni, a termékeket cserélni nem áll módunkban (pl. a helytelenül beállított kapu esetén a fél oldalasan elkopott görgő, kinyílt C-profilok, egyéb szerelési problémákból eredő hibák, stb).
Kérjen a telepítőtől garanciát a szerelésre és a termék átvételekor győződjön meg a minőségi állapotáról !